Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Επιστροφή στον Κόσμο των Singles!


Ναι είναι γεγονος, επεστρεψα...Μετα απ 8 υπεροχους μήνες γεματους αγκαλιες, ονειρα και αγαπη(?)... Πρεπει να ειμαι πολυ μαλακας, σκεφτομαι, απτην αλλη καλυτερα ετσι...Δεν ξερω... Εσωτερικα ειμαι σαν την Ευρωπη μετα τον 2ο Πανγκοσμιο Πολεμο. Το μονο που σκεφτομαι και μου δινει κουραγιο ειναι πως σημερα ειναι μια αλλη μερα και παει λεγοντας...Και επειδη ειμαι πολυ κομματια εσωτερικα θα σας τα "εξομολογηθω" καποια αλλη στιγμη τα γεγονοτα, με πιο καθαρο μυαλο και λιγοτερο πονεμενη καρδια... (Dramma Queen!!!!!)
Κλεινοντας το μικρο αυτο ποστ θελω να ευxαριστησω τον Ελφακο και το Κατσικι που ειναι "δίπλα" μου αυτες τις δυσκολες στιγμες αλλα και ενα ξεχωριστο ευχαριστω στον Ασωτο Γιο που μου εφτιαξε τη διαθεση και το απογευμα μου, ξερει αυτος (κι αν δεν ξερει 8α μαθει) ...:Ρ



12 σχόλια:

  1. Αγάπη όλα θα πάνε... δεν μας παίρνει από κάτω... (λέμε τώρα... :P) και βλέπουμε μπροστά!!!
    Μααακιααααα!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπη μου εσυ...Ρε, Μασανε οι Ειδικες Δυναμεις? Δεν μασανε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αύριο θα είναι μια νέα μέρα!
    Θα κοιτάξεις μπροστά!
    Και θα αφήσεις το χρόνο για λίγο να δουλέψει για εσένα να κλείσει ότι άνοιξε και πονάει!
    Την Καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σιγά σιγά θα τα ξεπεράσεις όλα αυτά, δεν θέλω να στενοχωριέσαι γιατί είσαι διαμάντη :)

    Αν μπορέσω κάποια στιγμή να σε βοηθήσω, μην διστάσεις να με call. Φιλιά πολλά, να προσέχεις μικρό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "αύριο είναι μια καινούργια μέρα" Σκάρλετ Ο' Χάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γεια σου.. (σε βρήκα μέσα από τα Links του άσωτου γιου. το αναφέρω για να τον ανεβάσω ακόμα περισσότερο για τις επιλογές του)
    εγώ δεν πιστεύω στα "η επόμενη είναι μια καλύτερη μέρα" ή "δεν μασάμε" κτλ..
    πιστεύω στην ψυχική ηρεμία που μόνος θα κατακτήσεις και θα βγεις νικητής. όχι απαραίτητα σήμερα. αλλά αύριο, μεθαύριο..
    συγνώμη κιόλας αλλά θέλω να είμαι ρεαλίστρια σε αυτές τις καταστάσεις!
    όλοι τις έχουμε περάσει και όλοι έχουμε βγει δυνατότεροι!
    χαλάρωσε, προσπάθησε να ηρεμήσεις και όλα θα είναι καλύτερα! σίγουρα!

    φιλιά!
    υγ. καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Divine
    Τι διαμάντη;;; Λίτσα Διαμάντη;;; :P :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. mpa mpa milate piso apo tin plati mu eee! xm!
    lipon to post su me xtipise sa revma
    meta apo 8 mines e
    ti krima pou i agapes telionoun...akou file mazepse ta komatia ola mesa s ena koutaki apekso to onoma kai fylaxta ekei.oi aisthimaties den pane xamenoi oti dinoume tha lavoume, kai oun an laveis para tou mi exontos (aseto afto alla ithela na dikso pos ektos apo aswtos eimai kai morfomenos e).
    exo zisei kai go katastrofes mi nomizeis alla nai afto pou grafeis sto sxolio tou dikou mou post
    tin zoi mou midenizo , diladi se gnisia ellinika παμε ρυθμισεις και επανακινηση, α και μια δικη μου αυτοσχεδια συμβουλη αστο unplugged κανα βραδυ να τελιωσει η μπαταρια να ξεχαστεις για λιγο
    η ζωη φιλε ειναι μικρη και οι αγαπες που ερχονται ειναι πολλες και πρεπει να τις ζησουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @gaykarkinos7
    Thanx αυτο κανω προς το παρον, καθε μερα ειναι μια πιο "καλη" μερα :)

    @DiViNe__
    Μη δε τα διαμαντια δεν εχουν καρδια? (οοοοοτι να ναι, φαινεται οτι μολισ ξυπνησα:Ρ)
    Σ'ευχαριστω πολυ ρε :)

    @mahler76
    Δεν ηξερα οτι το χει καποιος. απλα μου κολησε...Οχι πως αλλαζει κατι :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Κατσικι
    Δεν σχολιαζω, με καλυψες εντελως!@

    @kat.
    Καλως βρεθηκαμε λοιπον :)
    Ξερω πως ο καλυτερος γιατρος ολων ειναι ο χρονος, οι πρωτες 24 ωρες ηταν (πολυ)δυσκολες, μετα η ψυχικη ηρεμια ανακαμπτει ομαλα και σταδιακα. Σ'ευχαριστω πολυ :)

    @aswtosgios
    Δεν ξερω τι να πω, το κουτακι δεν εκλεισε αμεσως, ακομη μαζευω :Ρ
    Οσο για το Unplugged το δουλευω...Μολις το κανω μετα θα κανω την επανακινηση :)
    Σ'ευχαριστω παντως και για τα σχολια αλλα και οπως ειπα πιο πριν μου εδωσες λιγη περισοτερη "φορα" προς το καλυτερο :) Καλο απογευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μλκ δεν υπάρχει!! Σκεφτόμουν το διαμάντι πριν το γράψω, και έλεγα στον εαυτό μου: "Μην γράψεις καμιά λίτσα διαμάντη ζώον!" και τελικά μου έμεινε το Η :PPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έτσι είναι οι φίλες φίλη... Θα ξεχάσω εγώ που τον Μαρτη του 09 μου πρεσέφερες άσυλο όταν χώρισα;;;; θα μαι μια ζωή δίπλα σας εγώ (και του Κατσικιού) να μη σας συμβεί τίποτα κακό...!!! Τα υπόλοιπα της βραδιάς να τα διαβάσεις στο blog μου! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή