Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Επίλογος Απριλιου!


Λοιπον εχουμε και λεμε:
Μετα απο πολλη σκεψη, υπεραναλυση των καταστασεων σκεφτομαι να δωσω μια ακομη ευκαιρια στον ανθρωπο που ειχα διπλα μου τους τελευταιους 8 μηνες και ενιωθα "ριχμενος". Καταλαβα οτι οσο μ'αγαπαει, το κανει με το δικο του τροπο. Εχω ακουσει, αλλα και εχω πει οτι δεν αλλαζουν οι ανθρωποι. Επειδη ομως ειμαι γενικα αισιοδοξο ατομο και "προσγειωμενα φιλοδοξο" (θελει αναλυση αυτο αλλα αστο) πιστευω πως μπορω να προσπαθησω λιγο ακομα να φτιαξω την κατασταση και αν δω πως δεν τραβαει και το κανω ματαια αποχωρω οριστικα. Τωρα ξερω θα μου πειτε πως μοιαζει με την κλασσικη ατακα "απο δευτερα αρχιζω διαιτα" αλλα οπως ειπε και ο ελφακος, να μην κοιταμε το λαθος και το σωστο αν μας γεμιζει κατι. Κατι αλλο ωραιο που ακουσα απο εναν φιλο μου ειναι πως "στη ζωη, μια ζωη μαθητες θα ειμαστε" γιατι οσο ζεις μαθαινεις και παει λεγοντας. Οποτε φιλες και φιλοι ανοιγω ξανα τα παραθυρα να μυρισει λιγο ανοιξη (γιατι κοντοζυγωνει ακι καλοκαιρι, φοραω το καπελακι μου λιγο στραβα και προχωραω με το χαμογελο στα χειλη ελπιζοντας τωρα ειναι τα καλυτερα και ΤΑ καλυτερα ερχονται. Νταξει ειμαι ολιγον τι ονειροπολος αλλα τι νοημα θα ειχε η ζωη αν δεν καναμε ονειρα....Ειδατε παλι αρχιζω να το χαζοαναλυω. Λοιπον για να τελειωνουμε, ειμαι τρελος και ειμαι καλα...αυτα :)

Υ.Γ. Αν καποιος αναγνωστης ειναι του κλαδου της ψυχολογιας ή της ψυχιατρικης μπορει να μου στειλει προσωπικο μηνυμα και να παραδωθω ησυχως, ειδαλως θα πρεπει να με κυνηγησουνε πολυ για να μου φορεσουν το υπεροχο λευκο πουκαμισακι που δενει μπροστα. Να ειστε ολοι καλα, διοτι εμενα με βαρεσε ο Μαης προωρα, να περνατε καλα και να περασετε μια Υπεροχη Πρωτομαγια :)



(το τραγουδακι δεν ξερω κατα ποσο κολαει, αλλα μ αρεσει πολυ ο στιχος και το συναισθημα που βγαζει ο Μεγας Γιαννης Αγγελακας...Τεσπα εμενα μ αρεσει, και Που σαι Κατσικακι, Μποφιλιου θα βαλω καποια αλλη στιγμη, αυτο ειναι υποσχεση :))

5 σχόλια:

  1. Etsi se 8elw... Kai astous na lene! Osa kserei i kardia sou, dn ta kserei o kosmos olos... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλή ιδέα μου φαίνεται. πιο εύκολο είναι να αλλάξει η δική μας στάση πάντως, παρά να αλλάξουμε το χαρακτήρα ενός άλλου. ισχύει το "στη ζωη, μια ζωη μαθητες θα ειμαστε".
    καλό μήνα!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν εισαι τρελλος
    εισαι απλα ερωτευμενος και κανεις ψυχολογος δε το γιατρευει
    βρε μην σε τρελανει τρελενε τους εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοίτα να δεις... αν και δεν είμαι της ψυχολογίας, είναι σίγουρο ότι η αντίληψη μας είναι ο τρόπος που ερμηνεύουμε μια εικόνα/κατάσταση (κλπ). Πολλές φορές επηρρεάζεται από βιώματα, πεποιθήσεις, (κλπ - μη μακρυγορούμε!)

    Οπότε όπως καταλαβαίνεις, μπορεί να βλέπουμε το ίδιο πράγμα, και να καταλαβαίνουμε εντελώς διαφορετικά πράγματα. Εγώ μετά μπορεί να προσπαθώ να σου περιγράψω το διαμέρισμά σου, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, και εσύ επειδή το ξέρεις αλλιώς, να σου 'ρχετε στο μυαλό ένα εντελώς διαφορετικό διαμέρισμα.

    Έτσι γίνεται και με την αγάπη. Ο καθένας την εκφράζει όπως την νιώθει, και έτσι πρέπει να γίνεται. Αναγκαστηκά λοιπόν, εφόσον δεν γίνεται να αποκρυπτογραφήσεις όλες τις εκφάνσεις της, πρέπει να το αποδεχτείς και να σκέφτεσαι out of the box που λένε, να συζητάς, και να διαχωρίζεις ότι σε "ξενίζει" για να μην φτάσεις στην αντίπερα όχθη ( να σε μουτζώνει και να λες, μπορει να με αγαπάει :P )

    Τα φιλιά μου εκεί ψηλά,
    η κοντή φίλη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @^elfakos^
    χεχε θα δειξει, θα δειξει μεχρις στιγμης ολα πανε καλα...Πετραδακι πετραδακι :)

    @sCaTterBraiN
    Κοιταξε να δεις, το να αλλαξεις λιγο τη σταση σου ειναι μια λυση, αλλα οσο δυσκολο (εως απιθανο) ειναι να αλλαξεις το χαρακτηρα καποιου, μπορεις απλα να προσπαθησεις και επειδη ειμαι οπτιμιστης, πιστευω οτι μπορεις να "αλλαξεις" λιγο την "πορεια", πολυ λιγο :) οπως λεω και πιο πανω θα δειξει :)

    @aswtosgios
    Τρελος δεν ξερω αν ειμαι ή δεν ειμαι, ο γιατρος μου πιστευει πως δεν ειμαι για τα σιδερα και αυτο μου αρκει :Ρ
    Θα κανω την προσπαθεια μου και ββλεπω...Κανεις δεν εχασε προσπαθωντας :)

    @DiViNe__
    Γενικα στο θεμα αντιληψη εχεις δικιο, αλλα στην προκειμενη περιπτωση δεν ισχυει :) Το θεμα θελει αναληση και οχι απο msn ή τηλ. το καλοκαιρακι που θα κατεβω Αθηνα θα πιουμε ενα καφεδακι (μπορει και 2) και θα καταλαβεις:) Επισης τα φιλια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή