Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Μια κακογουστη φαρσα!


Το απογευμα της 25ς Μαρτιου και ενω χαλαρωναμε με το μωρο μετα το μεσημεριανο φαγοποτι (ξερεις μπακαλιαρος σκορδαλια, σασρδελιτσες καλαμαρακια κολοκυθακια κλπ) χτυπαει το κινητο μου. Στο σημειο αυτο κανω μια μικρη παρενθεση. Το πρω τις ιδιας ημερας εφτανε αεροπορικως μια φιλη μου απο Αθηνα για τετραημερο και θα εμενε σε μια φιλη μας και ηταν να βρεθουμε το βραδυ ή την επομένη. Κλεινει η παρενθεση. Χτυπαει το κινητο μου με αποκρυψη και συνηθως οταν καποιος με παρει με αποκρυψη ακουει κατσαδα. Το σηκωνει το μωρο μου για να μη βρισω εγω πολυ και λεει "γιατι περνεις με αποκρυψη"(σαν να ειμαι εγω αλλα πιο σοφτ) κλπ και εκει που του απανταει μια γκομενα κατι για ρυθμισεις κινητου και σορυ σκεφτομαι μηπως ειναι η φιλη μου για να βγουμε το βραδυ. Παιρνω ευθυς αμεσως το κινητο και λεω (ο μαλαααακας) "Μαριααα εσυ εισαι?". Μου Απανταει ναι, και συνεχιζουμε να μιλαμε. Μου φανηκε περιεργη η φωνη και ο τροπος που μιλουσε αλλα επειδη ημουν φαγωμενος και παλευα να χωνεψω δεν εδωσα σημασια. Εκει που μιλαμε περι ανεμων και υδατων ακουω χαζα γελια και λεω "Ποια γελαει απο πισω?" και μου απανταει "η Δημητρα". Ετσι λενε και τη φιλη μου που θα εμενε και δεν δινω σημασια. Μετα με ρωταει τι ωρα θα βγουμε, λεω οτι ωρα θελει και μου λεει 9μιση και που να βρεθουμε. Ε κλασικα απανταω πως θα περασω απ'το σπιτι να τις παρω. Περναει η ωρα, ετοιμαζομαστε με το μωρο να τις παρουμε να βγουμε και τις παιρνω να τις πω οτι ερχομαστε να τις παρουμε αν ειναι ετοιμες. Τελειως χαλαρες μου απαντανε πως παιζουνε ταβλι και βλεπουν τηλεοραση. Κουλενομαι εγω και τις λεω οτι επρεπε να ειναι ετοιμες αφου μας ξεσηκωασανε να βγουμε και μαλιστα νωρις. Μου λενε πως δεν μιλησαμε καθολου απ'το πρωι και τρωω φρικη. Τελικα βρεθηκαμε, βγηκαμε και ακομα αναρωτιομαστε ποιος ή καλυτερα ποια με πηρε τηλεφωνο και εκανε πλακα... Μυστηριο η υποθεση! Αυτες δεν νομιζω να το κανανε διοτι τις περασα απο ιερα εξεταση και δεν ειναι και του στυλ τους οι πλακες. Πολυ λιγοι ξερανε για την αφιξη της φιλης μας στη Σαλονικη και οοοοσοι ξερανε τους πηρα για να ψαρεψω τιποτα αλλα ματαια... Δεν λες καλα που δεν εδωσα καπου εξω ραντεβου και να παμε και να περιμενουμε σαν μαλακες? Ή να μας εβρισκε αυτη η τρελη μουντζα και να μας εδειχνε το βασικο της ενστικτο? Τι να πω δεν ξερω, αλλα οταν μαθω (γιατι θα μαθω) ποια ειναι, να βρει καραβι να φυγει...

7 σχόλια:

  1. πάντως πολύ κουλές οι συμπτώσεις για να είναι άγνωστες (που το βρήκαν το αστείο δεν κατάλαβα πάντως - θα είναι από αυτές που ξεκαρδίζονται με τον σεφερλή)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρεεεεε και γω ξεκαρδιζομουν με το σεφερλη (παλια, πολυ παλια:Ρ). Το αστειο στις φαρσες ειναι να τον αφηνεις τον αλλο μαλακα για λιγο και μετα να του λες, αλλιως δεν εχει νοημα και αυτοι που κανουν την πλακα δεν εχουν καθολου μα καθολου χιουμορ! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :o Παράξενα πράγματα συμβαίνουν!

    Αν τις εντοπίσεις να μου πεις και μένα ποιες το καναν να τις βάλω στην μαύρη λίστα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Akakakaka Μαρι πως την πάτησες έτσι;; Να σου πώ είπες πως είΣαι κ με τον άντρα σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λολ μαρη...Δεν ειπα ειμαι με τον αντρα μου κατα λεξη, ειπα ειμαστε με τον "ταδε" και βλεπουμε ταινια... Ακομη δεν εμαθα ποιες ηταν αλλα που θα παει, θα μαθω..... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλα τα επίπεδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΓΩ ΣΕ ΠΕΙΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή