Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Χαλαρααααα, πολυ χαλαρααααα!

Έχει περισσότερο απο μια βδομαδα που τελειωσα (επιτελους) με την εξεταστικη και ξεχυθηκα στους δρόμους για βολτες, για καφεδες, σε μια φιλη μου που μετακομιζε κλπ. Ετσι με εχει ψιλοχασει το σπιτι μου και το pc μου. Βεβαια τα αλλα σπιτια βαρεθηκανε να με βλεπουνε αλλα δεν βαριεσαι.

Αυτές τις μερες λοιπον επιτέλους εκανα κατι που ηθελα να κανω απο καιρο. Δεν ειχα κατσει ποτε να δω ταινία του Almodovar και τωρα κανω αποσβεση. Εχω δει μεχρι στιγμης 5 ταινιες του και συνεχιζω... Γενικα μου εχουν πει οτι ωρες ωρες εχω πολυ Αλμοδοβαρικη συμπεριφορα και δεν καταλαβαινα τι εννοουσαν και το επερνα σαν κοπλιμεντο. Τωρα ομως νομιζω πως δεν ηταν και τοσο καλο... Οποιος καταλαβε, καταλαβε :Ρ

Επίσης αυτες τις μερες βοήθησα μια φιλη μου στη μετακομησή της. Η νεα της διεύθυνση ειναι οι εστιες του ΑΠΘ. Δεν ειχε τυχει μεχρι τωρα να μπω ποτε μεσα και να δω πως ειναι. Ενα θα σας πω, περνει μια καρεκλα και ενα τραπεζακι, τα στήνεις διπλα στα ανσανσερ και καθεσαι με τις ωρες και χαζέυεις. Εχει πολυ ωραια παιδια. Οποτε οποιος με αναζητήσει σχεδον καθε απογευμα θα βρίσκομαι στις εστιες και θα πινω καφε :Ρ

Last but not least! Εκλεισα 6 μηνες με το γουρουνακι μου, ναι ναι...Να τους χιλιασουμε Κατσικακι :Ρ Περναμε πολυ καλα αν κ εχουμε πανω απο 2 βδομαδες να τσακωθουμε ( κακο αυτο :Ρ) και γενικα ολα κυλουν ομαλα....
Φιλια σε ολους και ξερω πως δεν σας ελειψα αλλα θα με υποστειτε:Ρ

5 σχόλια:

  1. καλο μηνα , αψογος ο αλμοδοβαρ , πολυ καλες οι ταινιες του, βολτες να κανεις και ασε το σπιτι δεν ειναι για μεσα με τετοιο καιρο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω με το κύριο απο πάνω!
    Άντε και καλές βόλτες!
    Καλό μήνα!
    Καλή βδομάδα!
    Την Καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι μας έλειψες :P
    Φιλιά πολλά, να περνάς πάντα όμορφα μικρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι ναι αγάπη να τους χιλιάσεις!!! Κυριολεκτικά μιλώντας!!!
    Αχ μου έμαθες και τον Αλμοδοβάρ... άντε να ανέβω πάνω να σε μυήσω και αλλού... Θα γίνεις πχοιοτικά Νο2 (Πως ήταν η Πέγκυ γκαρσόνα Β)...
    Και στην εστία θα πάμε μαζί!!!!!!!!!
    Εγώ θα κοζάρω και εσύ οφθαλμόλουτρο και μόνο!!! Άντε πια! :P
    Μάκια πολλάααα...
    μουτς μουτς...
    Καλό μήνααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @OFF
    Πλακα εχει ο Αλμοδοβαρ αν και οταν βλεπω τις ταινιες του ειναι σαν να χω πιει 2 τσιγαρα...αλλα δεν βαριεσαι :Ρ

    @gaykarkinos7
    Ευχαριστω πολυ και ανταποδιδω...ελπιζω να εχουμε μια πολυ καλη ανοιξη :)

    @Katsiki
    φιλακια πολλα κουλτουρο-κατσικακι μου :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή