Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Το Δελτιο του Σαββατου...*

Και εκει που ειχα φτασει στο χείλος του γκρεμου, και ελεγα τι ωραια που περασαμε, του χρονου με υγεια, σ'αφηνω στον επομενο πλεουμε παλι σε πελαγα ευτυχιας με το "μπεμπε". Τελικα το ολο σκηνικο γκρινιας και κρισης ηταν ενας συνδιασμος εργασιακου στρες και ρουτινας... Τι να πεις... Το περασμενο 1οημερο περασα κριση σε ολους τους τομεις και τωρα ευτυχως ανακαμψη.

Χτες το βραδυ καου στις 3 τα ξημερωματα που ημουν στην δουλεια και προσπαθουσα να μεθυσω τον κολητο του μωρου μου γιατι ηταν μεσα στη γκρινια (γενικα ολο το παρεακι ετσι) τον εκανα να του ξεφυγει μια εκπληξη που μου ετοιμαζουνε για το Πασχα. Φετος λοιπον για τις γιορτες του Πασχα θα παω να δω τους παππουδες μου και αποφασισα (με ποιασαν οι καλοσυνες) να κατσω λιγο παραπανω να τους δω αυτη τη φορα να με χασει και λιγο το μωρο μου να του λειψω να δει την αξια μου. Ε με τα πολλα εμαθα οτι κανονισανε να μου σκασουνε εκει φαντηδες μπαστουνηδες να τους δω να μεινω καγκελο. Καλα το τι χαρα πηρα δεν λεγεται, σαν παιδι που του σφυριξε το ξωτικο τι δωρο θα του φερει ο Αη Βασιλης τα Χριστουγεννα. Τωρα θα μου πεις οτι χαλασε η εκπληξη. Ισα ισα καλητερα ετσι γιατι ειμαι και λιγο παραφρων και δεν ξερεις πως μπορει να αντιδρασω εγω. Και στην τελικη παλι καλητερα για να ειμαι προετοιμασμενος και να χω και προετοιμασμενο το εδαφος "Γιαγια Παππου, απο δω το αγορι μου". Παρτους ολους κατω :Ρ Ναι και για να μην τα πολυλογω εκει που νομιζα οτι με εχει βαρεθει και μαλακιες το μωρο μου, για 2η φορα μου ετοιμαζει εκπληξη! Απτο ολοτελα που λενε... Δεν Βαριεσαι.


Στο κλεισιμο θα ηθελα να ξεφυγω τελειως απ'το θεμα μου και να καταγγειλω:
- Μερικες φιλεναδες (ονοματα δεν λεμε/ξερει η μια ή αλλη κοιμαται) να αποφασισουνε επιτελους να παρουνε μια αποφαση οριστικη (και γω τα κανω αλλα οχι ετσι και με τα τοιαυτα δεδομενα).
- Τους βρωμιαριδες τους διπλα που δεν φτανει που γυρισα 10 το πρωι απο χτες στο σπιτι δεν μπορουσα να μπω σπιτι απτα σκουπιδα που αφησανε για να πεταξουν το πρωι.
- Σε μια γρια την οποια την εχω αχτι , τα παιδια ξερουν , οτι μπορει να γεννηθηκε πρωτη (λογω χρονολογιας) αλλα θα πεθανει τελευταια (γιατι τετοια ηταν παντα).


Αυτααααα... Ακολουθει (αποκαυλιτικο) δελτιο καιρου με το Κατσικι και αμεσως μετα μην ξεχασετε την αγαπημενη αισθησιακη ταινια " Ο Χάρι Σπρώχτερ και η κάμαρα με τους δονητές" που στον ομωνυμο ρολο πρωταγωνηστει ο ^elfakos^. Να εχετε ολοι σας ενα υπεροχο σαββατοβραδο. Καλο σας Βραδυ!

* Τον τιτλο τον σκεφτηκα στο τελος μιας και το ποστ ειναι τελειως οτι να ναι αλλα δεν βαριεσαι και παλι...

7 σχόλια:

  1. Το πως με εκνευρίζει αυτή η Τρέμη δεν λέγεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μωρη που την ειδες την Τρεμη? Τον αλλον τον φαφλατα του Star πηγα να κανω αλλα οχι και με ιδιαιτερη επιτυχια :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχα φιλενάδα σε ευχαριστώ πάω να ετοιμάσω το ποστ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα σουβλίσετε και αρνί;;;;;
    Μια χαρά τέλεια θα περάσετε το Πάσχα!
    Πολλά Χαμόγελα!
    Την Καλησπέρα μου!
    Καλή Βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 'Σε μια γρια την οποια την εχω αχτι , τα παιδια ξερουν , οτι μπορει να γεννηθηκε πρωτη (λογω χρονολογιας) αλλα θα πεθανει τελευταια (γιατι τετοια ηταν παντα).' τι άχτι είναι αυτό; εμένα περισσότερο σε ευχή μου κάνει...
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ ^elfakos^
    στο επομενο δελτιο θα σε βαλλω και σ'αλλη ταινια.

    @gaykarkinos7
    οχι μωρε και αρνι, μετα την ανασταση θα ερθει...Ασε το τι γελιο εχω ριξει 2 μερες που το παιζω οτι δεν ξερω για το φονο και οποτε γκρινιαζω μου λεει "νταξει, θα δεις εσυ" πως κρατιεμαι δεν ξερω...
    Τις καληνυχτες μου :)

    @ sCaTterBraiN
    Οχι ισα-ισα. Θα θελες εσυ ας πουμε να εισαι γρια μεσα στη μιζερια, να σε κοροιδευει οοοοολος ο ντουνιας, να μην εχεις κανενα φιλο ή γκομενο και να πεθανεις τελευταια? Ειναι βαρια καταρα και σκληρη:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι, αλλά θα δω τους οχτρούς μου να πεθαίνουν χαχαχαχα, είμαι μια εκδικητική σκύλα!
    ;-)
    (δίκιο έχεις πάντως)
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή