Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Όνειρο Φθινοπωρινής Νυκτός



Λίγη ωρα πρίν φύγω για δουλειά θα σας πω το χτεσινοβραδινό μου ονειρο.

Δεν ξερω αν σας ενδιαφέρει, δεν με νοιαζει καν αν σας ενδιαφέρει...Εγω θα το πω.

Λοιπον έχουμε και λέμε:

Ειμαστε που λετε ο ελφακος και εγω σε ενα περιπτερο. Ο Ελφακος καθοταν μεσα στο περιπτερο, πιθανον ηταν δικο του ή το είχαμε απο κοινού, θα σας γελάσω. Εγω καθόμουν σε μια καρεκλα σαν ξαπλώστρα εξω απ'το περίπτρο και "λιαζομανε". Περνουσαν διαφοροι και διαφορες και ψωνιζανε τσιγαρα περιοδικα και τα λοιπα και μεις καναμε απλα χαβαλαε και γελουσαμε. Σε καποια φαση σκαει μυτη μια θεια η οποια νομιζω πηρε 3 περιοδικα. Οταν πηγε να φύγει σκαει μυτη ο Γιώργος Τσαλικης ο ιδιος!!! Ω ναι, και οπως ειναι φυσικο αναστατωθηκαμε με τη φιλη! Παει στη θεια και τις περνει κατι χαρτια που ειχε στα χερια σαν δελτια Στοιχηματος της τα σκιζει και της τα πεταει κατω και την μαλωνει για κατι που δεν καταλαβαμε. Η Τυπισα πρεπει να ητανε θεια του απ'οτι καταλαβα. Ε μετα τη λυπαται που τη στεναχωρεσαι και σκυβει να της μαζεψει τα χαρτακια. Ευθυς αμέσως πεταγωμαστε με τον Ελφακο και παμε να τον βοηθησουμε. Εδω να σημειωθει πως ειχα γνωρισει τον Γιωργο Τσαλικη πριν απο 3 χρονια που τραγουδουσε στο Φιξ εδω στη Σαλονικη με τη Χρυσπα οταν ειχα παει για αυτογραφο. Οπως σηκομαι να του δωσω τα χαρτακια απο κατω γυρναει ο Τσαλικης και μου λεει "Σ'ευχαριστω GeminiCious, τι λεει, τι κανεις?". Κοκαλο εγω, του απανταω καλα, μου χαμογελαει και φευγει με τη θεια και μεις με τον Ελφακο γυρναμε στο περιπτερο. Καθως προχωραμε προς το περιπτερο γυριζει ο Ελφακος και μου λεει " Σ'ευχαριστω GeminiCious??? τι λεει, τι κανεις??????" τον κοιταω εγω περιεργα και συνεχιζει "Πριν 3 χρονια σε γνωρισε οταν πηγες για αυτογραφο και σε θυμαται και σε ρωταει και τι κανεις?????" σε εξαλλη κατασταση. Τον ρωταει τι επαθε και μου λεει "Ασε με μωρη δεν μπορω, εμενα σημασια δεν μου δωσε και σενα " Σ'ευχαριστω GeminiCious???" δεν μπορω μ'εκανε εξαλλη!!!" και γυρισαμε στα ποστα μας στο περιπτερο εγω πνιγμενος απ'τις τυψεις αλλα και εξτασιασμενος που με θυμηθηκε ο Τσαλικης και η φιλη πολυ εξαλλη...Μετα δεν θυμαμαι γιατι ξυπνησα...

Και ερωτω...Τι συμπερασμα να βγαλω απ'αυτο το ονειρο?

16 σχόλια:

  1. Ααα κατι που ξεχασα να αναφερω, ηταν και το Κατσικι στο ονειρο, στο εξώφυλο του περιοδικου People. Αυτο...:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω πως ο Τσαλικης δεν μου αρέσει ούτε σαν άντρας ούτε σαν φωνή... Επίσης να αναφέρω πως εκνευριστηκα (στο όνειρο) γτ τα χαρτάκια που κρατούσε η θεία-θεά ήταν τα τηλέφωνα μου... Τα οποία θα τα πήγαινε σε κάτι θαυμαστές μου. Ευχαριστώ... Α, και κάτι τελευταίο... Η κατσικη όχι για όνειρο... Ούτε για τα μπουρμπουλια δεν είναι... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι ώρα να σταματήσεις τους μπάφους πριν τον ύπνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εφαγες βαριά πριν πέσεις για ύπνο; χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @^elfakos^
    ΛΟΛ τα μπουρμπουλια τι ειναι? :Ρ

    @mahler76
    Γινεσαι λιγο κακος αλλα το ονειρο το ειδα το πρωι, δλδ λιγη ωρα πριν ξυπνησω :Ρ

    @bear
    Ειχα τσιμπισει λιγη πιτουλα μονο, δεν ειχα φαει πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χεχεχε εχω δει και πιο οτι να ναι και αστεια ονειρα. Απλα αυτο εκτος του ειναι φρεσκο και σπαρταραει, συμετειχε ωραια και ο Ελφακος :Ρ
    Τον Τσαλικη παντως τον εχω ξαναδει, δεν μπορω να πω :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ξέρω το χε πει η Σμαρουλα Κολλιάτσου στη Λιλικα Καλιτση... Και πίστεψα πως τεριάζει γάντι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @^elfakos^
    Δεν θα κατέβεις; Θα κατέβεις! Αυτό μόνο δηλώνω!

    @GeminiCious
    Αχ έχω βαρεθεί πια τους παπαράτσι δεν μπορώ!!!
    Την επόμενη φορά θα ζητήσω να βάλουν φώτο που θα είμαστε και οι δυο μας στο εξώφυλλο! Την άλλη δεν θα την βάλω να σκάσει από τη ζήλια της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χμμμμ....Σταμάτα τα πολλά ελληνικά και άνοιξε κανένα σταθμό με ξένα!!!!!:P:P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μωρε Ethan ετυχε να ειναι ο Τσαλικης:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έφυγε μωρέ από τα τηλεοπτικά δρώμενα και μάλλον σου έλειψε...χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αμα σου πω οτι το εβλεπα σχεδον ανελειπως περυσι? Και οχι μονο λογω Τσαλικη αλλα και γενικα γελουσα πολυ με το παρεακι τους :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ...αυτή η ερμηνεία ονείρου ήταν δωρεάν. Από εδώ και πέρα 20 ευρώ το όνειρο κάνει...χαχαχαχαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν δεις διάσημο στο όνειρο σου σημαίνει οικονομικά έσοδα ή οτι θα καταφέρεις κάτι επαγγελματικά. Αν έσχιζες εσύ το χαρτί θα σήμαινε περιφρόνηση από τους γύρω σου, αλλά ο Τσαλίκης το έσιχσε... Κοίτα ο Ονειροκρίτης μου λέει αν δεις ξωτικό έχεις κακά μαντάτα, αλλά για τον Ελφάκο δεν τον λαμβάνουμε σαν ξωτικό αλλά σαν φίλο :) που σημαίνει καλά μαντάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή