Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

X-mas Στο Χωριο...

Το Post που είχα ετοιμάσει πρίν φύγω που κατα καποιο τρόπο ηταν και ενας οδηγος επιβιωσης τις γιορτινες μερες με συγγενεις αλλα δυστυχως θα μεινει στο συρταρι επειδη λογω ελειψης χρόνου οχι μονο δεν προλαβα να το δημοσιευσω αλλα και να το τελειωσω..Δεν βαριεσαι, με λιγες διορθωσεις (δηλαδη αν αλλαξουν οι κουραμπιεδες και οι γαλοπουλες με αυγα και κοκορετσια) θα ταιριαζει και για το Πασχα...
Ας αρχισουμε λοιπον.
Το Ταξιδι ηταν σχετικα μικρο, με το που εφτασα στο ΚΤΕΛ και πηρα το εισιτηριο και μπηκα στο "πουλμαν" κοιμηθηκα αμεσως. Εφτασα με το καλο, στο σπιτι με περιμενε μια Χριστουγεννιατικη θαλπωρη που να πω την αληθεια μου χε λειψει. Απο την επομενη μερα ξεκινησαν οι Βιζιτες. Γιαγιαδες, παππουδες, θειοι, θειες, ξαδερφια, ανηψια...ευτυχως εγγονια δεν εχω (αυτο ελειπε :Ρ).
Φιλοι απ'τα παλια, συμμαθητες, αχονευτοι γειτωνες, σχεδον ολοι ηταν εκει, οπως τους αφησα τις εκλογες και οπως τους ειχα αφησει το Πασχα. Τα πάντα ρει ειχε πει ο Ηρακλειτος, τα παντα ολα λεω εγω. Ευτυχως δεν ειχα σχολια απο συγγενεις του τυπου "καμιά καλη κοπελα βρηκες?" "μεγαλωσες πια, σιγα σιγα περιμενουμε κανα αραββωνα" και λοιπες αηδιες. Τωρα θα πεταχτει η φιλη και θα πει "αφου μωρη σε εχουνε παρει χαμπαρι, τι να ρωτησουνε, αν θα βαλεις νυφικο ή ταγιερ?". Δεν νομιζω παντως, κραταω ενα αρκετα Str8 Profile, οχι του τυπου "γαμαααω και δερνω" αλλα οπως και να το κανουμε ειμαι σοβαρος. (απο πότε μαρη?) :Ρ
Ασχετο αλλα φετος ειχα βαλει σκοπο να γυρισω πισω 3 κιλα πιο βαρυς, ε και σκεφτηκα να το ριξω στο φαι. Νταξει δεν μπορω να πω ετρωγα καλα οπως παντα. Θέλοντας ομως να το σιγουρεψω. Σκεφτηκα να το ρίζω στα γλυκα μιας και αυτα -λενε- ειναι που παχαίνουν πιο πολυ. Το αποτέλευσμα? Εναμιση μελομακαρονο στην καθησια και μετα 2 σοδες για να χονεψω...Δηλαδη τι αλλο να κανω? Δεν μπορω. Οποιος θελει να μου παραχωρησει μερικα απτα κιλα που πηρε τις γιορτες ειμαι εδω και προθυμος.
Συγγενικο Επιδομα
Ναι καντε πως δεν το ξερετε κιολας! Ολοι μας το περιμενουνε... Γιαγια: "Παρε παιδακι μου εγω ειμαι γρια, παρε εσυ που σαι μικρος να τα χαρεις", Παππους "Εγγονε παρε τωρα που ειναι Χριστουγεννα και μου ρθε και η συνταξη προχτες" Θειος: "ελα, παρε να πιεις μια μπυρα" και δω θυμαμαι τη Θεα Ταμιλα απτο Safe Sex "Αμα πιω ολα ρεστα μπυρες θα γκινω κουντουνα!" και γελαω μονος μου. (Και) τα φετινα εσοδα θα κατατεθουν στο παραμονοπρωτοχρονιάτικο Shopping Therapy. Ετσι για να μη χαλαμε και τις παραδώσεις.
Καλα οπως και καθε φορα που παω "στο χωριο" το πρωι ειμαι καλος γιος/εγγονος/ανηψιος και το βραδυ Party Animal. Ο απογευματινος καθιερωμενος καφες δεν μετραει. Το βραδυ ξεκιναει στις 11 περιπου, για ενα χαλαρο ποτο στην αρχη, για ενα γεια και 2 σφηνακια μετα, απο δω γνωστοι, απο κει γνωστοι, οοοοουπς πηγε 5μιση παλι... Αντε παμε να φαμε κανα βρωμικο και παμε σπιτι, σε 3-4 ωρες χτυπαει εγερτηριο!
Πανω κατα αυτα εχω να πω για το ταξιδακι μου στο χωριο. Καλα οτι υπαρχουν 2-3 αστεια περιστατικα αλλα που να σας εξηγω μωρε...Καλη Πρωτοχρονια να εχουμε και πανω απ'ολα υγεια :)

4 σχόλια:

  1. Το τα πάντα όλα μαρή δεν το λες εσύ...
    σε πρόλαβε ο Ηλίας Βρεττός!!!

    μουτς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ! με την καλοσυνη στο στομα πρωι πρωι...Ανυπομονω να με τηλ οταν ξυπνησεις:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε όχι και δεν είμαι καλός!
    Απλά ενημερώνω τον κόσμο για τις ανακρίβειες που γράφεις!!!! :P :P :P
    Όχι όχι δεν ανυπομονείς να σε τηλ όταν ξυπνήσω...
    Ανυπομονείς να με ξυπνήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιορτές με συγγενείς; Φτουο-φτου-φτου-φτου-φτου, το μόνο καλό είναι το χρήμα και αυτό φεύγει τόοοοσο γρήγορα στο shopping therapy (έτσι όπως το είπες νόμιζα ότι θα τα άφηνες σε φιλανθρωπικό ίδρυμα αλλά εντάξει)
    (Πολύ) Καλή Χρονιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή